curlycarrots

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

fanfiction av http://pumbaaslifee.blogg.se/ kapitel 1

Av Martina och Madde - 19 februari 2013 13:00

Kapitel 1
~~
Emily torkade tårarna och sparkade av sig skorna innan hon släppte väskan och sprang upp på sitt rum, hon kastade sig på sängen och grät rakt ner i sin kudde, hon lät tårarna blöta ner kudde och drog upp sina ben mot magen,
’Vad har jag gjort för att förtjäna detta?’ frågade hon sig själv innan hon hörde en tyst knackning på dörren,
-Em.. hur är det? Hörde hon sedan och såg hennes mamma sticka in huvudet genom dörren.
Em satte sig upp och kollade på Sammy, hon torkade bort tårarna i ansiktet med sin tröjärm innan hon kände Sammys arm runt hennes axlar. Hon la armarna om sin mamma och grät mot hennes axel,
-Varför gör dom såhär? Frågade hon och andades hastigt,
-Jag vet inte gumman.. men jag vet att du är den vackraste tjejen jag någonsin sett och jag tycker att du också borde veta det.. sa Sammy och strök henne lugnande över ryggen,
-Men jag orkar inte mer.. sa Em och satte sig i Sammys knä, Em lutade sig mot Sammy och torkade bort några fler tårar..
Dom satt så ett tag och när Emily hade slutat gråta så kollade dom på varandra och kramades innan Sammy gick ut ur rummet, men hon stannade i dörren,
-Vad vill du ha till middag? Frågade hon och kollade medlidsamt på Em..
-Erm.. Hamburgare.. sa hon tyst och log.. Sammy nickade och gick ur från Em’s rum..
Em tog upp sin mobil och gick in på twitter, hon såg några elaka kommentarer men inte så mycket mer.. hon hade blockat numren till alla på skolan för länge sedan så sms slapp hon läsa..
Hon la undan sin iphone och gick fram till sin Walk in, hon kollade sig omkring och bestämde sig tillslut för ett par Rosa mjukisbyxor och ett svart lite tajt linne, hon satte sig framför spegeln och borstade upp håret i en slarvig bulle innan hon tog sin mobil och gick ner till köket med sina uggs på fötterna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina och Madde - 9 mars 2013 18:20

kapitel 9 ~~   Jag simmade snabbt upp till ytan och strök mitt hår bakåt. Jag kollade på killarna som stod och fnissade runt om mig men snart så blev det vattenkrig i poolen och korta jag stod på tå för att inte få en kallsup. Killarna hade vat...

Av Martina och Madde - 4 mars 2013 13:00

kapitel 8 ~~~   Jag märkte att dom flesta slutade plaska och dm kollade på mig, jag stod där och kollade på dom ett tag,-Asså.. eh.. vill ni ha mackor? Frågade jag tyst och kollade försiktigt på killarna.Dom flesta började dra sig upp ur poolen...

Av Martina och Madde - 3 mars 2013 13:00

kapitel 7 ~~~ Jag kollade igenom mina olika bikinis och bestämde mig sedan för min rosa bikini. Jag rotade lite till och hittade mina badshorts som jag snabbt böt om till. Jag tog på mig mina ballerinaskor och ett par solglasögon.-Hm.. muttrade j...

Av Martina och Madde - 28 februari 2013 23:08

Av Martina och Madde - 28 februari 2013 13:42

Dem här hillarna är ju bara för duktiga:D  

Ovido - Quiz & Flashcards